• اهمیت تجربه برای نیروهای جدید به طور فزایندهای در حال افزایش است.
• بهبود تجربه کارکنان میتواند بهرهوری و افزایش سودآوری را برای سازمانها به همراه داشته باشد.
• تجربه کارکنان اتفاقات خوب و بد را در مدتی که برای شرکت فعالیت کرده روایت میکند.
در زمانهای فوقالعاده مانند کوید ۱۹، تجربه کارکنان از رخدادها میتواند برای شرکت مفید واقع شود و از بدترین اتفاقها جلوگیری کنند.
• محیط کار دیجیتال عاملی حیاتی در ایجاد تجربه دیجیتال برای کارکنان تلقی میشود.
• تجربه کارمند کل نگر است و مربوط میشود به همه چیزهایی که کارمند فکر میکند.
• دریافت بازخوردهای مثبت و منفی میتواند در تصمیم گیری مدیران مؤثر باشد.
• تجربه کارمندان قبل از پیوستن یک کارمند به شرکت شما آغاز میشود.
• تجربه کارکنان در محیطهای کاری میتواند بازگو کننده شرایط کار برای کارفرما باشد
• تجربه کارکنان میتواند نقاط مثبت و منفی فرآیندهای جذب و استخدام و همچنین ارزیابی را به کارفرما نمایش دهد.
• تدوین و ارزش گذاری به تجربه کارکنان میتواند در ارائه اطلاعات صحیح نقش آفرین باشد.
• نظرسنجیها، تجزیه و تحلیل افراد و گفتگو با کارمندان به صورت انفرادی یا در گروههای کوچک میتواند دقت و اثربخشی نقشه تجربه کارمندان یک شرکت را افزایش دهد.
• ۵ مرحله تجربه کارمند شامل استخدام، پذیرش، توسعه، نگهداشت و خروج او از سازمان است.
• جاکوب مورگان، تجربه کارمند را میتوان به سه حوزه تقسیم کرد: فضای فیزیکی، فناوری محل کار، فرهنگ شرکت.
• میزان مشارکت نقش آفرینی کارمندان با تجربه نگاری آنها در بهبود سازمان نقش مستقیم دارد.